مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-08سياسي

چه کسانی در کشور ضد واکسن کرونا هستند؟


برخی گروه ها در کشور نیز ضد واکسن هستند که افکار مالیخولیایی دارند که می گفتند با تزریق واکسن به دنبال وارد کردن عناصری به بدن هستند و نباید واکسن به بچه ها هم تزریق شود که این مطالب، - عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله کرونا گفت: جوانان ایرانی که در حال ساخت واکسن ایرانی کرونا هستند یا افرادی که کیت تشخیصی ایرانی را تولید کردند، فارغ التحصیلان دانشگاه های خوب کشور هستند.

دکتر مینو محرز افزود: برخی افراد تصور می کنند که اظهارات در مورد موفقیت های واکسن های ایرانی، خلاف واقع است اما دست کم گرفتن جوانان باهوش ایرانی که سرمایه های کشور هستند، غیرمنصفانه و نادرست است.

وی افزود: جوانان ایرانی که در حال ساخت واکسن ایرانی کووید19 هستند یا افرادی که کیت تشخیصی ایرانی را تولید کردند، فارغ التحصیلان دانشگاه های خوب کشور هستند.

اینها سواد و دانش کافی را دارند و امکانات هم برای ساخت واکسن در اختیار آنها قرار گرفته، چرا نتوانند؟ برخی گروه ها در کشور ضد واکسن هستند دکتر محرز خاطرنشان کرد: برخی گروه ها در کشور نیز ضد واکسن هستند که افکار مالیخولیایی دارند که می گفتند با تزریق واکسن به دنبال وارد کردن عناصری به بدن هستند و نباید واکسن به بچه ها هم تزریق شود که این مطالب، غیرعلمی و نادرست است و اینها مردم را به بیراهه می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی در کشور ضد واکسن کرونا هستند؟

چه کسانی در کشور ضد واکسن کرونا هستند؟