مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 16:352020-12-08سياسي

یک قطره از آب فاضلاب کرمان نباید هدر رود/ استفاده از منابع آب زیرزمینی محدود شود


استاندار کرمان با تاکید بر اینکه یک قطره از آب فاضلاب کرمان نباید هدر رود، گفت: سرمایه گذاران فعال در این حوزه این آب را مانند طلا می خرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند عصر سه شنبه در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار در سالن شهید هنری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان اظهار داشت: حوزه رفسنجان و انار حوزه مهمی است و در تاریخ انقلاب نقش مؤثری داشته و بزرگانی از این شهرستان تأثیرات مهمی در روند توسعه کشور داشتند.

وی افزود: بزرگانی از جمله مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله هاشمیان و مرحوم حجت الاسلام پورمحمدی از چهره های معروف این شهرستان بودند و نقش شان در انقلاب پررنگ بود، شهدای مدافع حرم زیادی در این شهرستان تقدیم اسلام شدند و و بیشترین شهدای مدافع حرم استان کرمان از این شهرستان بوده اند.

وی بیان کرد: ما متولی انتقال این تاریخ با این عظمت هستیم و در استانی که سردار سلیمانی بزرگ در دامانش پرورش یافته وظایف ما را سنگین تر می کند و نسل جوان ما توقع شان از استان کرمان نسبت به سایر نقاط کشور زیاد است.

زینی وند اظهار کرد: برای کرمان زحمت زیادی کشیده شده و تحولات بزرگی در این استان رقم خورده اما اگر یک هدف واحد تعریف کنیم راحت تر می توانیم امکانات، زمان و تصمیمات مان را روی اهداف اصلی بسیج کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قطره از آب فاضلاب کرمان نباید هدر رود/ استفاده از منابع آب زیرزمینی محدود شود

یک قطره از آب فاضلاب کرمان نباید هدر رود/ استفاده از منابع آب زیرزمینی محدود شود