مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 16:552020-12-08سياسي

شیخ محمد خیابانی در مقابل سلطه خارجی از حق مردم ایران دفاع کرد


نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: شهید شیخ محمد خیابانی در مقابل سلطه خارجی و استبداد داخلی همواره از حقوق مردم ایران دفاع می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی عصر امروز مسئول ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شهید شیخ محمد خیابانی در جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد شهادت شهید شیخ محمد خیابانی افزود: مبارزات و افکار و اندیشه شهید شیخ محمد خیابانی آنقدر برجسته است که اگر ما وی را مدرس ثانی بنامیم مبالغه نکرده ایم.

وی گفت: شهید شیخ محمد خیابانی یکی از روحانیون مبارز در مقابله با استبداد داخلی و استعمار خارجی و سلطه بیگانگان بود که در کنار شهید مدرس در مقابل التیماتوم روس با تمام قامت ایستاد لذا شایسته است ما شهید شیخ محمد خیابانی را مدرس ثانی بنامیم.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید شیخ محمد خیابانی در مقابل سلطه خارجی و استبداد داخلی همواره از حقوق مردم ایران دفاع می کرد.

وی ضمن ابراز تأسف از عدم توجه به شخصیت والای شهید شیخ محمد خیابانی گفت: امام راحل (ره) همواره از شهید شیخ محمد خیابانی در کنار دیگر مبارزان دوران مشروطیت نام برده اند و ایشان جزو 100 شخصیت برتر دوران مشروطیت محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ محمد خیابانی در مقابل سلطه خارجی از حق مردم ایران دفاع کرد

شیخ محمد خیابانی در مقابل سلطه خارجی از حق مردم ایران دفاع کرد