مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-08بين الملل

معاون وزیر خارجه آمریکا: سفارت ما در بغداد هرگز بسته نمی شود


معاون وزیر خارجه آمریکا طی یک نشست خبری ویدئو کنفرانسی در بغداد گفت که سفارت آمریکا در بغداد هرگز بسته نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوید شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک روز سه شنبه تاکید کرد که سفارت کشورش در بغداد باز می ماند و هرگز بسته نخواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم ، او طی یک نشست خبری ویدئویی با خبرنگاران در بغداد درباره تصمیم کاخ سفید برای کاهش حضور کارمندان نمایندگی دیپلماتیک آمریکا در عراق گفت: کادر اصلی در بغداد باقی است و همچنین مستشاران و نیروهای امنیتی آمریکایی در عراق هستند و سفارت هم هرگز بسته نخواهد شد.

شنکر افزود: دولت واشنگتن و تیم هایی که در عراق هستند همگی به روابط دو جانبه با بغداد متعهدند و کاهش موقت کارکنان سفارت هرگز بر روابط میان دو کشور تاثیر نخواهد گذاشت.

او با این ادعا که تعهد آمریکا به عراق و عراقی ها ادامه دارد، گفت: حمایت ها از عراق در همه سطوح امنیتی بهداشتی اقتصادی و غیره ادامه دارد و البته حفاظت از آمریکایی ها در عراق در راس اولویت های ماست.

او با بیان اینکه وزارت خارجه آمریکا به ارزیابی امنیت و حفاظت از سفارتخانه های خود در همه جای جهان از جمله عراق ادامه می دهد، گفت: ما مطابق با شرایط امنیتی و بهداشتی و حتی در شرایط اعیاد و مناسبت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر خارجه آمریکا: سفارت ما در بغداد هرگز بسته نمی شود

معاون وزیر خارجه آمریکا: سفارت ما در بغداد هرگز بسته نمی شود