مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 19:452020-12-08اقتصادي

ایجاد اشتغال پایدار هدف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با اهداف فرهنگ سازی و ترویج مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار استارت خورده است.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با اهداف فرهنگ سازی و ترویج مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار استارت خورده است.

مسعود شهرجردی روز سه شنبه 18 آذر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی اظهار کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح های حمایتی حوزه اشتغال، ذیل برنامه اشتغال فراگیر است که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با نقش آفرینی جهاددانشگاهی به عنوان نهاد واسط، تسهیل گر و توسعه ای در حال اجراست.

وی افزود: پس از انجام مطالعات مقدماتی، بررسی تجارب دیگر کشورها در این حوزه و تحلیل برنامه های قبلی اشتغالزایی و شناسایی نقاط ضعف آنها از جمله در نظر نگرفتن مزیت های نسبی و رقابتی استان ها و مناطق جغرافیایی، نبود برنامه های توانمندسازی، آموزش و مشاوره، عدم پیش بینی ساز و کار فروش محصولات و خدمات و اتصال به بازار جهت پایداری شغل، تصمیم بر این شد که طرح نوینی با مرتفع سازی این مشکلات و تاکید بر اتصال به بازار عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار هدف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

ایجاد اشتغال پایدار هدف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی