مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 23:052020-12-08ورزشي

افول تعداد ورزشکاران رشته کشتی در ایران


برند کشتی در کشور دچار خدشه شده است و باید با پای کار آمدن تمامی مسؤولان و مدیران برای توسعه ورزش کشتی تلاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا دبیر در دیدار با سرپرست فرمانداری سمنان که در دفتر فرماندار این شهرستان انجام شد، اظهار کرد: کشتی جزیی از فرهنگ مردم ایران است و باید برای حفظ این ارزش همواره در تلاش بود.

وی افزود: اکنون کشتی در کشورمان دیگر رنگ و بوی سابق را ندارد و با تلاش مضاعف باید برای ریشه یابی و رفع مشکلات این ورزش پرطرفدار اقدام کرد.

رییس فدراسیون کشتی گفت: برند کشتی در کشور دچار خدشه شده است و باید با پای کار آمدن تمامی مسؤولان و مدیران برای توسعه ورزش کشتی تلاش کرد.

دبیر اظهار کرد: در استان و شهرستان سمنان مسؤولان پای کار هستند و از تلاش و دلسوزی های این شخصیت های فرهیخته نهایت قدردانی را دارم.

وی بیان کرد: آمادگی اعطای میزبانی برگزاری مسابقات کشتی در رده های مختلف به صورت ملی در سمنان وجود دارد و با برگزاری رویدادهای ورزشی می توان برای جذب گردشگر هم تلاش کرد.

رییس فدراسیون کشتی گفت: در دهه های گذشته بیش از یک میلیون کشتی گیر در سراسر کشور مشغول به تمرین بودند که این رقم اکنون به کمتر از 40 هزار کشتی گیر رسیده که این نشان دهنده افول تعداد ورزشکاران رشته کشتی در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول تعداد ورزشکاران رشته کشتی در ایران

افول تعداد ورزشکاران رشته کشتی در ایران