مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 04:402020-12-09سياسي

نذر خون در بقعه ی شاه داعی الله شیراز برگزار می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه3 شیراز اعلام کرد که ویژه برنامه نذرخون در بقعه شاه داعی الی الله شیراز برگزار خواهد شد.

- "نذر خون" در بقعه ی شاه داعی الله شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه3 شیراز اعلام کرد که ویژه برنامه نذرخون در بقعه شاه داعی الی الله شیراز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید میثم حسینی گفت: با توجه به کاهش ذخیره های بانک خون استان و نیاز مبرم بیماران به واحدهای خونی مختلف، هماهنگی های لازم برای استقرار اکیپ سیار خونگیری در جوار حرم مطهر حضرت سید نظام الدین محمود علیه السلام مشهور به شاه داعی الی الله شیراز انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اوقاف فارس، حسینی افزود: این اکیپ سیار از ساعت 15 روز سه شنبه 18 آذر ماه کار خود را آغاز خواهد کرد و به مدت 4 ساعت در آستان مقدس شاه داعی الی الله حضور خواهد داشت و تا ساعت 19 در خدمت داوطلبان و مراجعه کنندگان خواهد بود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز با بیان این مطلب که متاسفانه شیوع ویروس کرونا طی یکسال گذشته و تاکنون تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: کاهش منابع بانک خون استان نیز یکی دیگر از پیامدهای شرایط حاصل از از شیوع ویروس منحوس کرونا است و افرادی که توانایی لازم جهت اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر خون در بقعه ی شاه داعی الله شیراز برگزار می شود

نذر خون در بقعه ی شاه داعی الله شیراز برگزار می شود