مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:002020-12-09پزشكي

مثنوی هفتاد من انسولین به کجا رسید؟


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی این هفته، یک سهمیه ویژه انسولین از طریق داروخانه هلال احمر توزیع می شود.

- از این داروخانه به آن داروخانه در پی داروست، دارویی که نجات دهنده حیات است و اگر نباشد مشکلی بزرگ در زندگی اش ایجاد می شود، اما چند ماهی است که برای دریافت انسولینش با مشکل روبروست.

انسولینی که اگر نباشد زندگی اش با چالش بسیار روبرو می شود.

مستاصل است و درمانده از این همه گشتن و نرسیدن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا قبل از تحریم ها، انسولین را با دفترچه و از هر داروخانه ای به قیمت مناسب تهیه می کردند، اما ماه هاست دیگر از این نوع توزیع خبری نیست و خانواده هایی که فرد دیابتی دارند مجبورند تنها از داروخانه های خاص و آن هم به قیمت بالاتر و با تعداد کم دریافت کنند و این برای بیماری که سلامتی اش به این دارو بستگی دارد، مثنوی هفتاد منی از غصه هاست.

انسولینی که آب شده و در دل زمین فرورفته محمدی، بانویی دیگر در داروخانه ها به دنبال انسولین است، وقتی از یافتن انسولین ناامید می شود از او مشکش را می پرسم، توضیح می دهد: برای همسر برادرم که به علت بارداری به دیابت مبتلا شده به دنبال انسولین هستم.

او ادامه می دهد: حدود یک هفته ای است که در داروخانه ها به دنبال انسولین می گردم، اما پیدایش نمی کنم انگار اصلا از ابتدا وجود نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثنوی هفتاد من انسولین به کجا رسید؟

مثنوی هفتاد من انسولین به کجا رسید؟