مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-09سياسي

انتخاب 82 نفر برای ورود به مرحله مصاحبه آزمون توانمندی تدریس نانو


82 داوطلب آزمون مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو موفق به کسب حداقل 70 درصد آزمون شدند و به مرحله مصاحبه تدریس راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو در روز 13 آذر ماه جاری برگزار شد و این آزمون حاوی 50 سؤال تستی بود که به صورت آنلاین و بر روی سایت آموزش فناوری نانو برگزار شد.

برای این آزمون آنلاین، 3 دفترچه مجزا برای داوطلبان طراحی شد و شرکت کنندگان فرصت داشتند در مدت زمان 70 دقیقه به سؤالات آزمون پاسخ دهند.

در این آزمون 65 نفر به صورت مستقیم در آزمون توانمندی تدریس نانو ثبت نام کرده بودند و ثبت نامی های دهمین مسابقه ملی فناوری نانو نیز می توانستند بدون پرداخت هزینه و ثبت نام مجدد در این آزمون شرکت کنند و از این رو در مجموع در این آزمون 358 داوطلب شرکت کردند که از این میان 61 نفر از داوطلبان با ثبت نام مستقیم و 297 نفر از ثبت نامی های دهمین مسابقه ملی در آزمون حضور داشتند.

شرکت کنندگان از 55 رشته تحصیلی مختلف در این آزمون شرکت داشتند که توزیع رشته های تحصیلی با بیش از 10 شرکت کننده به این شرح است: توزیع مقطع تحصیلی شرکت کنندگان آزمون نیز به صورت نمودار زیر است: پس از پایان آزمون و با توجه به جمع بندی نتایج اکتسابی شرکت کنندگان آزمون، 82 داوطلب آزمون که موفق به کسب حداقل 70 درصد آزمون شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 82 نفر برای ورود به مرحله مصاحبه آزمون توانمندی تدریس نانو

انتخاب 82 نفر برای ورود به مرحله مصاحبه آزمون توانمندی تدریس نانو