مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:102020-12-09اقتصادي

98 درصد خوی تا پایان سال آینده گاز رسانی می شوند


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: 62 درصد شهرستان خوی گاز رسانی شده است.

- عادل نجف زاده در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: با غفلت های صورت گرفته در گذشته در حال حاضر 62 درصد شهرستان خوی تحت پوشش گاز رسانی است که با پیگیری های مداوم تا پایان سال 1400 نزدیک به 98 درصد شهرستان گازرسانی خواهد شد.

وی از اختصاص 30 میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه 5 هزارنفری خوی خبر داد و گفت: تا آخر دولت فعلی این ورزشگاه به بهره برداری می رسد .

این نماینده مجلس با بیان اینکه 100 میلیارد تومان اعتبار در سال آینده برای محور سه راهی ایواوغلی تا مرگنلر اختصاص می یابد، تصریح کرد : با رایزنی های صورت گرفته برای توسعه تجاری و اقتصادی و گردشگری مسیر ایواوغلی ، وام های کم بهره به سرمایه گذاران در این مسیر اختصاص خواهد یافت .

نجف زاده همچنین از تکمیل و آسفالت محور الند و پل قزل آغل بعد از 28 سال خبر داد و گفت: در دوره های قبل برخی برای کسب رای مردم این منطقه قول های الکی داده بودند و عمل نکرده بودند .

وی افزود: باتلاش های شبانه روزی محور الند در کمترین زمان آسفالت می شود و در حال حاضر 16 تریلی امکانات زیر ساختی به منطقه ارسال شده است.

نجف زاده فرودگاه خوی را جزو زیباترین فرودگاه های کشور عنوان کرد و گفت: از وزیر راه و شهرسازی دستور افزایش طول باند و روشنایی این فرودگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد خوی تا پایان سال آینده گاز رسانی می شوند

98 درصد خوی تا پایان سال آینده گاز رسانی می شوند