مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-09اقتصادي

انتقاد معاون استاندار تهران از تخلیه پسماندهای پزشکی در فشافویه


از گذشته تا امروز عمده مشکلات پایتخت به شهرستان ری سرازیر شده است که در این راستا ضرورت دارد در بودجه 1400 سهم عوارض ارزش افزوده شهرستان ری همچون تهران افزایش یابد.

- ایسنا/تهران معاون استاندار تهران گفت: از گذشته تا امروز عمده مشکلات پایتخت به شهرستان ری سرازیر شده است که در این راستا ضرورت دارد در بودجه 1400 سهم عوارض ارزش افزوده شهرستان ری همچون تهران افزایش یابد.

سین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری صبح چهارشنبه 19 آذرماه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در شهرستان ری مدیریت حوزه پسماند است که علاوه بر ضرورت اهتمام دستگاه های اجرایی در این خصوص، تغییر اراضی پیرامون شهرها و روستاها و همچنین سفره های زیرزمینی و زمین های کشاورزی شهرستان بر اثر ایجاد کارگاه های بازیافت غیرمجاز تحت الشعاع قرارگرفته و امروز ری میراث دار اقدامات غیر کارشناسی مدیریت دهه های گذشته است.

وی ادامه داد: از گذشته تا امروز عمده مشکلات پایتخت به شهرستان ری سرازیر شده است که در این راستا ضرورت دارد در بودجه 1400 سهم عوارض ارزش افزوده شهرستان ری همچون تهران افزایش یابد تا این اعتبارات به شهرداریها و دهیاریهای شهرستان تزریق شود و خدمات بیشتری به مردم ری ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون استاندار تهران از تخلیه پسماندهای پزشکی در فشافویه

انتقاد معاون استاندار تهران از تخلیه پسماندهای پزشکی در فشافویه