مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-09سياسي

ضرورت تسریع شورای شهر فومن در اجرای مصوبات و رفع مشکلات


شورای شهر فومن باید در اجرای مصوبات جلسات گذشته تسریع دهد و برای رفع مشکلات موجود در شهر اهتمام ویژه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا محسنی شامگاه سه شنبه در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر فومن، اظهار کرد: این جلسه به منظور رسیدگی به مسائل شهر فومن و کاهش مشکلات شهروندان برگزار شده است.

وی بر لزوم برگزاری مستمر و پیگیری بیشتر دست اندرکاران برای رسیدگی به درخواست های شهروندان تاکید کرد و افزود: اهتمام اعضای شورای شهر در برگزاری مستمر این جلسات که به تصمیم گیری به نفع مردم می انجامد، می تواند سهم مؤثری در کاهش انباشت مطالبات و درخواست های عمومی در شهر فومن داشته باشد.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات باید فارغ از هیاهوی رسانه ای و تبلیغاتی عمل کرد، گفت: باید مجموعه تصمیمات به نفع مردم و شهر باشد.

وی جمع آوری آب های سطحی، تاریکی معابر، آسفالت و سگ های بلا صاحب را از مهم ترین معضلات عنوان و تصریح کرد: باید اهتمام ویژه ای برای رفع این معضلات وجود داشته باشد و با مسئولان دستگاه ها مربوطه نیز هماهنگی و رایزنی انجام شود.

محسنی با بیان اینکه یکی از بزرگ ترین اقدامات نادرست شهرداری ها فروش اموال غیر منقول است، این اموال را پشتوانه شهرداری ها دانست و افزود: باید با ایجاد درآمد پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع شورای شهر فومن در اجرای مصوبات و رفع مشکلات

ضرورت تسریع شورای شهر فومن در اجرای مصوبات و رفع مشکلات