مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-09ورزشي

هدف ما کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در مراکش است


بعد از کسب سهمیه حمیده عباسعلی برای حضور در المپیک، نگاه به رقابت های مراکش قطعی کردن سهمیه بهمنیار و رسیدن علیپور به منطقه سبز کسب سهمیه است.

- سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: بعد از کسب سهمیه حمیده عباسعلی برای حضور در المپیک، نگاه به رقابت های مراکش قطعی کردن سهمیه بهمنیار و رسیدن علیپور به منطقه سبز کسب سهمیه است.

سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به شرایط کسب سهمیه این تیم برای المپیک توکیو به خبرنگار مهر ، گفت: با توجه به اینکه رقابتهای مراکش تنها مسابقات باقی مانده برای کسب سهمیه از طریق سیستم رنکینگ است، واقعاً کار سخت و دشواری پیش رو داریم و قطعاً همه کاراته کاهای مدعی با بهترین کیفیت خود پای به مسابقات خواهند گذاشت.

البته که رزیتا علیپور و سارا بهمنیار هم انگیزه بالایی دارند و انشاءالله با انجام تمرینات هدفمند با بهترین شرایط در این مسابقات شرکت کنیم.

ضمن اینکه باید تاکید کنم نتایج مسابقات قهرمانی اروپا و یا لغو احتمالی این مسابقات در مواردی که بالا ذکر کردم تأثیر گذار است.

وی در مورد شرایط سارا بهمنیار تصریح کرد: این کاراته کا نفر دوم رنکینگ المپیکی است و در مسابقات مراکش تلاش ما حفظ جایگاه فعلی او است تا از همین سیستم رنکینگ سهمیه المپیک خود را قطعی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در مراکش است

هدف ما کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در مراکش است