مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-09اجتماعي

اتوبوس های جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز خریداری می شود


رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که برنامه هایی برای گسترش خطوط مترو در نظر گرفته شده و منابع مالی آن نیز تعریف شده است، گفت: همچنین، به زودی اتوبوس های جدید برای ناوگان اتوبوسرانی، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که برنامه هایی برای گسترش خطوط مترو در نظر گرفته شده و منابع مالی آن نیز تعریف شده است، گفت: همچنین، به زودی اتوبوس های جدید برای ناوگان اتوبوسرانی، از طریق اوراق مشارکت خریداری خواهد شد.

شهرام دبیری با اشاره به بودجه 10 میلیاردی شهرداری تبریز برای مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهر، اظهار کرد: اخیراً گزارشی توسط شهرداری تبریز در خصوص محل های صرف این بودجه اخذ شد و در نهایت مشخص شد 57 میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با توجه به محدودیت های ایجاد شده و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان، درصد ابتلا و میزان مرگ و میر ناشی از کرونا کاهش یافته است.

وی در ادامه با بیان این که تعرفه عوارض محلی سال 1400 تقدیم شورا شده و مقرر است پس از بررسی توسط شورای اسلامی شهر تبریز در 15 بهمن انتشار داده شود، ادامه داد: در این تعرفه، به افراد کم بضاعت توجه شده و افزایش تعرفه مشمول این افراد نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز خریداری می شود

اتوبوس های جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز خریداری می شود