مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-09سياسي

نذر خون در شیراز برگزار می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه3 شیراز گفت: ویژه برنامه نذرخون در بقعه «شاه داعی الی الله» شیراز برگزار خواهد شد.

- شیراز- رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه3 شیراز گفت: ویژه برنامه نذرخون در بقعه شاه داعی الی الله شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید میثم حسینی گفت: با توجه به کاهش ذخیره های بانک خون استان و نیاز مبرم بیماران به واحدهای خونی مختلف، هماهنگی های لازم برای استقرار اکیپ سیار خونگیری در جوار حرم مطهر حضرت سید نظام الدین محمود علیه السلام مشهور به شاه داعی الی الله شیراز انجام شده است.

وی افزود: این اکیپ سیار از ساعت 15 روز سه شنبه 18 آذر ماه کار خود را آغاز خواهد کرد و به مدت 4 ساعت در آستان مقدس شاه داعی الی الله حضور خواهد داشت و تا ساعت 19 در خدمت داوطلبان و مراجعه کنندگان خواهد بود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز با بیان این مطلب که متأسفانه شیوع ویروس است و افرادی که توانایی لازم جهت اهدای خون دارند می توانند دراین امور خیرخواهانه شرکت کنند و با این عمل خود چه بسا زندگی دوباره به بیماران نیازمند خون ببخشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد: برای همه واضح و روشن است که در این روزهای کرونایی بسیاری از فعالیت های اقتصادی تعطیل شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر خون در شیراز برگزار می شود

نذر خون در شیراز برگزار می شود