مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-09اقتصادي

داغ ترین های «فارس من» در برنامه پایش؛ اهم مطالبات خودرویی تا گرو گرفتن دانشنامه


برنامه شب گذشته پایش میزبان سوژه های «فارس من» بود؛ مطالبات ثبت نام کنندگان خودرو، تبلیغات سرمایه گذاری و خرید ملک در خارج کشور و مشکلات دانش آموختگان دکتری.

-   علی مؤیدی خرم آبادی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هادی سبحانیان کارشناس مسائل اقتصادی امشب در برنامه پایش حضور یافته و به مهمترین مطالبات مردمی پاسخ دادند.

* مافیای دارو بلای جان مردم علی مؤیدی در خصوص حضور مافیا و دلالان در حوزه غذا و دارو اظهار داشت: در بحث دارو مشکلاتی از جمله مافیای دارو وجود دارد، با توجه به اینکه در این حوزه آسیب پذیر هستیم لذا با حضور دلالان در عرصه دارو آسیب های فراوانی دیده ایم از این رو صنعت داروی کشور نیازمند نگاه سیستماتیک بر فرآیند تأمین تا توزیع دارو است، بنابراین شرکت های بخش خصوصی باید به مقررات مربوطه پایبند باشند.

  رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بخش دیگری از سخنان خود به خلأهای موجود در حوزه دارو پرداخت و گفت: تقاضامندم مسؤولان بهداشتی در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند همچنین جهت شناسایی و برخورد با عواملی که مخل امنیت سلامت جامعه هستند، برخورد جدی تر صورت گیرد.

* آیا با وجود تیتک قاچاق دارو به خارج از کشور وجود دارد؟ مؤیدی اظهار داشت: در بحث تیتک توفیقات خوبی حاصل شده، داروهای خارجی که وارد می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغ ترین های «فارس من» در برنامه پایش؛ اهم مطالبات خودرویی تا گرو گرفتن دانشنامه

داغ ترین های «فارس من» در برنامه پایش؛ اهم مطالبات خودرویی تا گرو گرفتن دانشنامه