مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-09سياسي

نخستین مهرواره قرآنی «طاها» در کردستان برگزار می شود


مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری نخستین مهرواره قرآنی «طاها» ویپه طلاب و روحانیون استان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام نخستین مهرواره قرآنی «طاها» تا پایان آذرماه تمدید شده است.

- ایسنا/کردستان مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری نخستین مهرواره قرآنی طاها ویپه طلاب و روحانیون استان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام نخستین مهرواره قرآنی طاها تا پایان آذرماه تمدید شده است.

کمال گرامیان، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین مهرواره قرآنی با عنوان طاها در کردستان به همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مهرواره ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت سراسر کشور بوده و در گروه های سنی مختلف برگزار خواهد شد، افزود: این دوره از رقابت های قرآنی در رشته های حفظ 1، 3، 5، 10، 20 و 30 جزء، حفظ موضوعی و سوره های منتخب، قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه و مفاهیم، یادداشت قرآنی، نقاشی و قصه گویی قرآن، خوش نویسی آیات قرآنی و همچنین تولید و نشر محتوای قرآنی برگزار می شود.

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه علاقمندان تا 15 آذرماه فرصت ثبت نام در این مهرواره را داشتند، بیان کرد: با توجه به اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مهرواره قرآنی «طاها» در کردستان برگزار می شود

نخستین مهرواره قرآنی «طاها» در کردستان برگزار می شود