مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-09اقتصادي

49 هزار معلول تحت حمایت بهزیستی کردستان هستند


در حال حاضر 49 هزار معلول در سطح استان تحت حمایت های مستمر و غیرمستمر بهزیستی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدصباح قریشی صبح امروز در نشست صمیمانه استاندار با نمایندگان تشکل های مردم نهاد افراد دارای معلولیت استان کردستان، اظهار کرد: در استان 49 هزار معلول تحت پوشش، حمایت و خدمات بهزیستی هستند که 31 هزار نفر آنان از خدمات مستمر و 18 هزار نفر نیز از خدمات غیرمستمر بهره می گیرند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های سازمان باید 10 درصد جامعه معلولین استان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار گیرند که تا کنون این اتفاق نیافتاده که ممکن است یا هنوز شناسایی نشده اند،یا علاقه ای به استفاده از خدمات بهزیستی را ندارند و یا اینکه اصلا بیش از این معلولی در جامعه نداریم که تحت حمایت قرار گیرند.

مدیرکل بهزیستی کردستان با بیان اینکه خدمات بسیاری در حوزه های مختلف به جامعه معلولین از سوی بهزیستی ارائه می شود، ادامه داد: در حوزه تحصیلی 300 دانشجو تحت پوشش هستند که 100 درصد شهریه آنان پرداخت می شود.

قریشی یادآور شد: اشتغال و مسکن دیگر حوزه هایی است که اقدامات خوبی برای معلولان در آنها انجام شده و توانسته ایم برای تعدادی از این افراد دارای معلولیت در زمینه اشتغال و مسکن حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 هزار معلول تحت حمایت بهزیستی کردستان هستند

49 هزار معلول تحت حمایت بهزیستی کردستان هستند