مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-09اقتصادي

راه اندازی بازارچه محلی در الموت، طارم و بویین زهرا در اولویت است


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: ایجاد بازارچه و عرضه محصولات کشاورزی منطقه جزو مواردی است که دفتر امور روستایی آن را در اولویت های خود قرار داده و پیگیری می کند متأسفانه برخی ساختارها مربوط به یک اداره و یا سازمان نیست و باید مجموعه ای .

- ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: ایجاد بازارچه و عرضه محصولات کشاورزی منطقه جزو مواردی است که دفتر امور روستایی آن را در اولویت های خود قرار داده و پیگیری می کند متأسفانه برخی ساختارها مربوط به یک اداره و یا سازمان نیست و باید مجموعه ای از ادارات و سازمان ها دخیل شوند که این امر انجام شود.

اکرم نجفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در الموت، طارم و بویین زهرا بازارچه های محلی را به جاده های روستایی آوردیم و نقاطی را شناسایی کردیم که البته بحث مستثنیات و اراضی ملی پیش آمده و در مرحله کارشناسی است و نمی توانیم بگوییم که 100 درصد به نتیجه رسیده باشد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم کارشناسی به موضوع نگاه کنیم باید مرکزی ایجاد شود که بتواند فرآوری را انجام دهد، در طارم محصول اصلی زیتون است و تلاش داریم از فرآوری این محصول حمایت کنیم برای همین منظور شرکت تعاونی زیتون طارم سفلی که دهیاری ها متولی آن است ایجاد شد تا فرآوری، روغن کشی و تبدیل آن به زیتون پرورده را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه محلی در الموت، طارم و بویین زهرا در اولویت است

راه اندازی بازارچه محلی در الموت، طارم و بویین زهرا در اولویت است