مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-09اجتماعي

تا اواسط هفته آینده در استان یزد بارندگی نداریم


رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به پیش بینی کاهش شدید دما از فردا شب در سطح استان، گفت: تا اواسط هفته آینده هیچ پدیده بارشی در استان یزد نداریم.

- سیدعباس میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به روند کاهش دمای هوای این استان از شب گذشته، اظهار کرد: در تمام مناطق کوهستانی استان  دمای صبحگاهی زیر صفر است.

وی عقدا با دمای پنج درجه سانتی گراد را گرمترین نقطه استان یزد در صبح امروز دانست و افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده در حال حاضر مناطق نصرآباد با منفی پنج، سبز دشت با دمای منفی سه و ندوشن با دمای منفی دو و نیم درجه سانتی گراد به عنوان سردترین نقاط استان یزد گزارش شده است.

رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد گفت: از فرداشب کاهش شدید دما را خواهیم داشت و طبق اطلاعات نقشه های همدیدی این روند تا یکشنبه در سطح استان ادامه دارد.

میرحسینی تصریح کرد: همچنین دمای صبحگاهی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه پیش رو  صفر درجه و در برخی از مناطق به نیز زیر صفر درجه سانتی گراد می رسد.

وی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش باران در مناطق شمالی و جنوب شرق استان، خاطرنشان کرد: درحال حاضر هوای یزد هفت درجه سانتی گراد است و  تا اواسط هفته آینده در استان یزد بارندگی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا اواسط هفته آینده در استان یزد بارندگی نداریم

تا اواسط هفته آینده در استان یزد بارندگی نداریم