مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-09فناوري

مشتری مداری از اهداف کلان شرکت مخابرات است/با اتمام حجم اینترنتِ مخابرات اینترنت مشتریان قطع نمی شود


مشتری مداری از استراتژی ها و اهداف کلان مخابرات ایران و به طبع منطقه کردستان به شمار می رود.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به حساسیتِ استفاده کاربران اینترنت پرسرعت در شرایط کنونی و اهمیتِ اطمینان خاطر دادن به مشتریان اینترنت مخابرات اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با در اختیار گذاشتن کدهای ویژه FUP (آستانه مصرف منصفانه) شرایط مناسبی را برای بهره مندی بیشتر مشتریان از دیتای مخابرات فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه مشتری مداری یکی از استراتژی ها و اهداف کلان شرکت مخابرات ایران و به طبع آن در منطقه کردستان است افزود: FUP به منظور تحقق رضایتمندی بیش از پیش مشتریان از چگونگی و نحوه ارائه سرویسADSL طراحی و تدوین شده که مشتریان می توانند از روشهای زیر از مزایای این طرح بهره مند شوند.

وی ضمن تشریح این نکته که بعد از تمام شدن حجم اینترنتِ مخابرات، اینترنت مشتریان به صورت کامل قطع نخواهد شد؛اما سرعت آن به 128 کیلو بیت کاهش می یابد، خاطر نشان ساخت: مشتریان با شماره گیری کد دستوری #4*2*2020* با تلفن همراه باید شماره تلفن تابثی را که سرویس ADSL مخابرات برآن فعال شده است را در قسمت مشخص وارد کنند که پس از اعلام حجم باقیمانده از طریق دریافت پیامک، می توانند نسبت به خرید مجدد حجم اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتری مداری از اهداف کلان شرکت مخابرات است/با اتمام حجم اینترنتِ مخابرات اینترنت مشتریان قطع نمی شود

مشتری مداری از اهداف کلان شرکت مخابرات است/با اتمام حجم اینترنتِ مخابرات اینترنت مشتریان قطع نمی شود