مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-09پزشكي

در به در، در پی انسولین/ وعده هایی که عملی نمی شوند


کمبود انسولین و تشکیل صف های طولانی مقابل داروخانه هلال احمر شهر ایلام در این شرایط حساس شیوع کرونا طی هفته های اخیر به یک معضل جدید برای بیماران دیابتی تبدیل شده است در حالی که مسوولین تنها به دادن وعده بسنده می کنند.

- خبرگزاری فارس- ایلام؛ مریم نظری: کمبود برخی از داروهای بیماران خاص هر چند مدت یک بار، بیماران و خانواده های آنها را با مشکل مواجه می کند و هر بار وعده داده می شود که این مشکل برای همیشه رفع می شود، ولی انگار که این داستان پایانی ندارد.

مسئله کمبود انسولین برای بیماران دیابتی یکی از کمبودهای دارویی است که ماجرایی کهنه ای دارد؛ هر از چندگاهی بیماران دیابتی با این مشکل مواجه هستند و طی ماه های گذشته نیز شاهد کمبود انسولین برای بیماران دیابتی در استان ایلام بوده ایم.

با توجه به اینکه بیماران دیابتی در این روزهایی که شیوع کرونا افزایش یافته جزو گروه های پرخطر محسوب می شوند، ضروری است مسوولان مربوطه برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.

بیماران دیابتی مجبور به استفاده مرتب از انسولین هستند فتاحیان یکی از بیماران دیابتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: بیماران دیابتی باید به صورت مرتب انسولین استفاده کنند در غیر این صورت سلامت آنها با مشکل مواجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در به در، در پی انسولین/ وعده هایی که عملی نمی شوند

در به در، در پی انسولین/ وعده هایی که عملی نمی شوند