مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-09پزشكي

اختصاص ردیف اعتباری پایدار برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی زاهدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با پی گیری های دانشگاه و وزیر بهداشت و حمایت های تاثیرگذار رییس کمیسیون بهداشت و درمان و سایر اعضاء این کمیسیون و استاندار سیستان و بلوچستان شاهد صدور مجوز کمیسیون ماده 23 سازمان برنامه و بودجه کشوربودیم که نتیجه نهایی .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با پی گیری های دانشگاه و وزیر بهداشت و حمایت های تاثیرگذار رییس کمیسیون بهداشت و درمان و سایر اعضاء این کمیسیون و استاندار سیستان و بلوچستان شاهد صدور مجوز کمیسیون ماده 23 سازمان برنامه و بودجه کشوربودیم که نتیجه نهایی آن اختصاص ردیف اعتباری پایدار برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی زاهدان از سال 1400 می باشد.

دکتر سید محمد هاشمی شهری با بیان این مطلب که اختصاص اعتبار سالیانه این بیمارستان در لایحه بودجه سال 1400 دیده شده است گفت: در این مرحله از کار امیدواریم تا با حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد مصوّب شدن این موضوع در قانون بودجه سال 1400 نیز باشیم که در این صورت روند اختصاص بودجه سالیانه این بیمارستان در سال های آتی نیز تا تکمیل نهایی این بیمارستان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی هدف اصلی از ساخت این کلان بیمارستان (Mega Hospital) را افزایش ضریب تخت بستری به جمعیت در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد و اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ردیف اعتباری پایدار برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی زاهدان

اختصاص ردیف اعتباری پایدار برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی زاهدان