مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-09فرهنگي

فیلم های ایرانی در رقابت جوایز گلدن گلوب


سینمای ایران امسال با سه فیلم در شاخه بهترین فیلم خارجی زبان هفتاد و هشتمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب رقابت خواهد کرد.

- سینمای ایران امسال با سه فیلم در شاخه بهترین فیلم خارجی زبان هفتاد و هشتمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب رقابت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود فهرست فیلم های ارسالی از سوی کشورها برای شرکت در شاخه بهترین فیلم خارجی زبان هفتاد و هشتمین دوره این جوایز سینمایی را اعلام کرد و سینمای ایران با سه فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی، دشت خاموش از احمد بهرامی و آن شب به کارگردانی کوروش اهری در این جوایز حاضر خواهد بود.

آثار سینمایی برای واجد شرایط شناخته شدن برای رقابت در این شاخه از جوایز گلدن گلوب باید حداقل دارای 51 درصد دیالوگ غیرانگلیسی باشند و آثار مستند و انیمیشن نیز بر خلاف جوایز اسکار، نمی توانند در این شاخه رقابت کنند.

به صورت معمول فیلم ها باید در 15 ماه گذشته در کشور مبدا اکران سینمایی شده باشند اما امسال در سایه بحران جهانی کرونا تغییراتی در این باره اعمال شده است و بر این اساس فیلم ها در صورت اکران در هر کشوری (بدون محدویت به کشور مبدا) و در هر قالبی (سینما، سامانه های نمایش آنلاین، تلویزیون) واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان جوایز گلدن گلوب هستند و باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های ایرانی در رقابت جوایز گلدن گلوب

فیلم های ایرانی در رقابت جوایز گلدن گلوب