مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-09سياسي

سردار تقی زاده: جزو دو کشور برتر دنیا در حوزه سلاح انفرادی هستیم


جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه با بیان اینکه در حوزه سلاح های انفرادی جزو دو کشور برتر دنیا هستیم، گفت: همچنین در حوزه موشک های ضدزره جزو سه کشور و در حوزه موشکی جزو چهار کشور دنیا قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گرامیداشت روز دانشجو که با حضور خانواده شهید فخری زاده در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهدیدات تکنولوژیک دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهایی را که به نیابت علیه کشور اقدام می کنند را مورد بررسی قرار می دهد و متناسب با نیاز نیروهای مسلح سلاح ها و سامانه های بازدارنده را پیش بینی می کند.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه مالک اشتر یک رسالت مشخصی در کنار سازمان های صنعتی دارد که در قالب طرح صنایع و دانشگاه انجام شده است که این تعامل سازنده باعث می شود تا دانشجوهای ما آینده خود را در سازمانهای صنعتی نظامی و دفاعی ترسیم کنند.

سردار تقی زاده گفت: به طور طبیعی بسیاری از تکنولوژی هایی پیشرفته که در این دانشگاه دنبال می شود در رشته های همین دانشگاه موجود است و با بهره گیری از سایر دانشگاه ها نیازمندی های علمی خود را تامین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تقی زاده: جزو دو کشور برتر دنیا در حوزه سلاح انفرادی هستیم

سردار تقی زاده: جزو دو کشور برتر دنیا در حوزه سلاح انفرادی هستیم