مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-09دانش

آموزش حروف الفبای بریل با استفاده از کارت بازی


ایده «کارت بازی بریل» برای یادگیری و آموزش حروف الفبا و بریل به کم بینایان و نابینایان طراحی و در سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی به عنوان برگزیده معرفی شد.

- ایده کارت بازی بریل برای یادگیری و آموزش حروف الفبا و بریل به کم بینایان و نابینایان طراحی و در سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی به عنوان برگزیده معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این بازی به گونه ای طراحی شده که برای استفاده تمامی افراد، بینا، کم بینا و نابینا که قدرت لامسه ی متفاوت دارند مناسب است.

کارت بازی بریل شامل کارت های تمام حروف های الفبای فارسی، عربی، انگلیسی، اعداد و 30 کارت فرعی حروف تکراری و پرکاربرد است و شیوی بازی آن در دفترچه راهنما به فارسی نوشتاری و خط بریل توضیح داده شده است.

مسلم خاوری ایده پرداز بازی بریل در باره این بازی گفت: این بازی حاصل تجربه من از خط بریل است و با هدف تعامل افراد کم بینا و نابینا با افراد سالم طراحی شده است.

او افزود: در این بازی به دنبال ایجاد یک فضای مشترک برای درک دو فضای متفاوت بودم و بر همین اساس بازی را بر مبنای کارت های برجسته حروف الفبای فارسی و انگلیسی، حرکات قرآنی و اعداد طراحی کردم.

برگزیده ی سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی هم چنین یادآور شد: این بازی به منظور یادگیری حروف بریل و ایجاد امکان بازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حروف الفبای بریل با استفاده از کارت بازی

آموزش حروف الفبای بریل با استفاده از کارت بازی