مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-09سياسي

وزارت دفاع با 100 دانشگاه ارتباط تنگاتنگ دارد/ محققان درگیر سیاست زدگی نشوند


جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه اولویت وزارت دفاع در حوزه تحقیقاتی و پژوهشی است، گفت: محققان و دانشمندان نباید خود را درگیر سیاست زدگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسمی که برای گرامیداشت روز دانشجو که با حضور خانواده شهید فخری زاده در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهدیدات تکنولوژیک دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهایی را که به نیابت علیه کشور اقدام می کنند را بررسی و متناسب با نیاز نیروهای مسلح سلاح ها و سامانه های بازدارنده را پیش بینی می کند.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه مالک اشتر یک رسالت مشخصی در کنار سازمان های صنعتی دارد که در قالب طرح صنایع و دانشگاه انجام شده است و این تعامل سازنده باعث می شود تا دانشجوهای ما آینده خود را در سازمان های صنعتی نظامی و دفاعی ترسیم کنند.

سردار تقی زاده گفت: به طور طبیعی بسیاری از تکنولوژی هایی پیشرفته که در این دانشگاه دنبال می شود در رشته های همین دانشگاه موجود است و با بهره گیری از سایر دانشگاه ها نیازمندی های علمی خود را تامین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع با 100 دانشگاه ارتباط تنگاتنگ دارد/ محققان درگیر سیاست زدگی نشوند

وزارت دفاع با 100 دانشگاه ارتباط تنگاتنگ دارد/ محققان درگیر سیاست زدگی نشوند