مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-09سياسي

مطالبات معلولان در مسیر صعب العبور


جامعه معلولان حق و حقوقی دارند و شهروند این جامعه هستند و نباید با چشم ترحم به آنان نگاه کنیم بلکه باید خدمت به آنان را وظیفه خود بدانیم و در رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

- ایسنا/کردستان جامعه معلولان حق و حقوقی دارند و شهروند این جامعه هستند و نباید با چشم ترحم به آنان نگاه کنیم بلکه باید خدمت به آنان را وظیفه خود بدانیم و در رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان، امروز(19 آذر ماه) در نشست صمیمانه با نمایندگان تشکل های مردم نهاد افراد دارای معلولیت استان کردستان, اظهار کرد: منکر برخی نواقص و مشکلات جامعه معلولین نیستم و به عنوان شروع مشاوری از میان معلولین برای پیگیری مشکلات آنان انتخاب کردم.

وی به فرمانداران شهرستان های تابعه نیز توصیه کرد که حلقه اتصال فرمانداران با جامعه معلولین باید ایجاد شود تا معلولین بتوانند مشکلات خود را بی واسطه پیگیری و به نتیجه برسانند.

مرادنیا با بیان اینکه معلولانی بخشی از جامعه ما و دارای حق و حقوق قانونی هستند تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران موظف به حل مشکلات آنان هستند.

استاندار کردستان همچنین ضرورت فرهنگ سازی برای چگونگی تعامل با معلولین را از رسانه ها و صداوسیما خواستار شد و افزود: ادارات، سازمان ها و بانک ها باید نسبت به مناسب سازی فضا برای معلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات معلولان در مسیر صعب العبور

مطالبات معلولان در مسیر صعب العبور