مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-09پزشكي

کپسول اکسیژن رایگان برای کرونایی ها/ افزایش 3 برابری تخت های ویژه سمنان ظرف 10ماه


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به تمجید از همکاری های خیرین سلامت در طول 10 ماهه گذشته پرداخت و گفت: در همه شهرستان های تحت پوشش دانشگاه کپسول های اکسیژنی از سوی خرین خریداری شده و به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به تمجید از همکاری های خیرین سلامت در طول 10 ماهه گذشته پرداخت و گفت: در همه شهرستان های تحت پوشش دانشگاه کپسول های اکسیژنی از سوی خرین خریداری شده و به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آن دسته از بیماران کرونایی که فرآیند درمان خود را در منزل سپری می کنند در صورت نیاز به اکسیژن برای چند روز و یا چند ساعت می توانند از این کپسول های خرین استفاده کنند.

وی با بیان اینکه خیرین در هر 6 شهرستان تحت پوشش کپسول هایی خریداری و هدیه دادند ادامه داد: حمایت بسیار خوب خیرین از بخش سلامت در دوره شیوع کروناویروس بسیار امیدبخش و قابل تقدیر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به حجم بالای تست های کروناویروس در استان پرداخت و گفت: علوم پزشکی استان از نظر تعدد تست های کرونا رتبه برتر کشور را کسب و از موفق ترین استان ها در این بخش بودیم و دلیل آن عمدتا به تلاش همکاران ما و وجود آزمایشگاه ها و امکانات آزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپسول اکسیژن رایگان برای کرونایی ها/ افزایش 3 برابری تخت های ویژه سمنان ظرف 10ماه

کپسول اکسیژن رایگان برای کرونایی ها/ افزایش 3 برابری تخت های ویژه سمنان ظرف 10ماه