مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-09سياسي

همدان جزء 5 استان برتر کشور در حوزه ظرفیت اشتغالزایی است


سرپرست جهاددانشگاهی همدان با اشاره به اینکه همدان جزء پنج استان برتر کشور در حوزه ظرفیت اشتغالزایی است، گفت: سهمیه استان همدان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی 2100 نفر است که از اواخر شهریورماه سال جاری در قالب سه فاز در حال انجام و پیگیری است.

- ایسنا/همدان سرپرست جهاددانشگاهی همدان با اشاره به اینکه همدان جزء پنج استان برتر کشور در حوزه ظرفیت اشتغالزایی است، گفت: سهمیه استان همدان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی 2100 نفر است که از اواخر شهریورماه سال جاری در قالب سه فاز در حال انجام و پیگیری است.

علی کلانترنیا در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی واحد همدان و قرارگاه شهید حمید هاشمی همدان، ضمن ارائه و توضیح کامل طرح ملی مشاغل خانگی اظهار کرد: طرح مشاغل خانگی ابتدا در سال 97، به همت دو مجموعه جهاددانشگاهی و وزارت کار به صورت پایلوت در 9 استان کشور اجرا و منجر به اشتغال 20 هزار نفر در سطح کشور شد که دستاورد خوب این اقدام سبب آغاز طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 31 استان شد.

وی با اشاره به اینکه همدان جزء پنج استان برتر کشور در حوزه ظرفیت اشتغالزایی است، بیان کرد: سهمیه استان همدان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی 2100 نفر است که از اواخر شهریورماه سال جاری در قالب سه فاز در حال انجام و پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان جزء 5 استان برتر کشور در حوزه ظرفیت اشتغالزایی است

همدان جزء 5 استان برتر کشور در حوزه ظرفیت اشتغالزایی است