مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-09سياسي

ولایت مداری مهم ترین آرمان شهدا و تکلیف حساس امروز فرزندان این مرز و بوم


معاون تربیت و آموزش ناجا با تبیین برنامه های دشمن در ترور شخصیت های انقلابی در ایران اسلامی گفت: ولایت مداری مهم ترین آرمان شهداء و تکلیف حساس و خطیر امروز فرزندان این مرز و بوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حبیب اله جان نثاری ظهر امروز در جمع فراگیران آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر در اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهید هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده بیان داشت: به یقین شهادت شهید فخری زاده، با هدف ترور دانش، علم و روحیه انقلابی از سوی صهیونیسم جهانی در کشور ما انجام پذیرفت.

وی با اشاره به برخی از شاخصه های رفتاری شهید فخری زاده؛ پیام این شهادت را ادامه راه این شهید بزرگوار خواند و اظهار داشت: این شهید بزرگوار که تمامی توان خود را در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بست، در کنار گمنامی؛ در اخلاص، ولایت مداری و تلاش انقلابی ، زبانزد و بی همتا بود.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان ضرورت تامل در چرایی شهادت یک فرد دانشمند از سوی دشمنان تصریح کرد: دشمنان از توانمندی برجسته علمی شهید فخری زاده هراس داشتند و پیشرفت کشور در عرصه های علمی و هسته ای را تهدیدی جدی برای خود می دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری مهم ترین آرمان شهدا و تکلیف حساس امروز فرزندان این مرز و بوم

ولایت مداری مهم ترین آرمان شهدا و تکلیف حساس امروز فرزندان این مرز و بوم