مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-09حوادث

دستگیری چند تن طی درگیری تظاهرکنندگان با پلیس در پورتلند آمریکا


پلیس شهر پورتلند آمریکا از وقوع درگیری تظاهرکنندگان تجمع کرده در نزدیکی ساختمان های ناحیهnorth Mississippi Avenue با افسران پلیسی خبر داد که ناظر بر محیط امنیتی در آن ناحیه بودند و چند تن را دستگیر کردند.

- پلیس شهر پورتلند آمریکا از وقوع درگیری تظاهرکنندگان تجمع کرده در نزدیکی ساختمان های ناحیهnorth Mississippi Avenue با افسران پلیسی خبر داد که ناظر بر محیط امنیتی در آن ناحیه بودند و چند تن را دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حالی که نیروهای پلیس مستقر بودند مقاطعه کاران خصوصی اطراف یکی از ساختمان های این خیابان حصار کشیدند.

این در حالی است که گروهی از افراد اقدام به نفوذ غیرقانونی به ساختمان ها شامل یک خانه و زمین های دارای مالکیت خصوصی در طی سه ماه گذشته کرده بودند.

در یک بیانیه رسمی نوشته شد: امروز در حالی که ماموران پلیس پورتلند در محوطه مربوط به اموال و ساختمان های بلوک 4400 North Mississippi Avenue مستقر و در انتظار حصارکشی مقاطعه کاران خصوصی به دور ساختمان ماندند، افراد شروع به تجمع کردن در آن نزدیکی کردند.

این افراد تلاش کردند از چند جا به رغم حضور پرسنل یونیفرم پوش و خودروهای پلیس و نوار کشیده شده توسط پلیس وارد محوطه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری چند تن طی درگیری تظاهرکنندگان با پلیس در پورتلند آمریکا

دستگیری چند تن طی درگیری تظاهرکنندگان با پلیس در پورتلند آمریکا