مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-09سياسي

بازگشت «پیری» به شهرداری تویسرکان


احسان پیری حدود دو ماه پیش از سوی شورای شهر تویسرکان استیضاح شده بود که طبق شنیده ها امروز مجدد به عنوان شهردار معارفه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، قصه پنجمین شورای اسلامی شهر تویسرکان به واسطه ایجاد شکافی عمیق بین اعضا امروز به داستانی دنباله دار تبدیل شده است.

دودستگی از ابتدا بین اعضای شورای شهر در نحوه برخورد و سخن گفتن آن ها با هم کاملا مشهود بود و امروز این لحن به شکلی توهین آمیز با بردن شکایت به قاضی و متهم کردن یکدیگر از طریق فضای مجازی و رسانه ها مخابره می شود؛ و این در حالی است که ارباب رجوع درب اتاق شورا در انتظار نشسته شاید برایش در این اوضاع آشفته معجزه شود.

در پایان سال چهارم شورای پنجم هستیم اما مردم هیچ گونه رضایتی از اعضای شورا دیده نمی شود آنچه تاکنون به نظر می رسد این است که اقشار مختلف مردم از شورای شهر تویسرکان خدمات دهی مطلوب و در شأن خود را به یاد ندارند و چیزی ندیدند جز کشمکش و جنجال های بی پایان فردی و گروهی.

 این نوع عملکرد یقینا جایگاه شورا که بر مبنای مشورت و شور برای خدمت به مردم است را زیر سوال برده و این سوال را تداعی می کند که آیا شورا برای مردم اند یا علیه مردم!! متاسفانه این قصه غصه دار شورا هنوز ادامه دارد و گویا پایانی برای آن نیست مگر با شورای ششم! ساعاتی پیش بازگشت احسان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «پیری» به شهرداری تویسرکان

بازگشت «پیری» به شهرداری تویسرکان