مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-09اجتماعي

اهدای تبلت توسط معلمان به دانش آموزان کم برخوردار همدان


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اهدای گوشی و تبلت توسط معلمان و خیرین به دانش آموزان کم برخوردار همدان - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان از طرح ها و برنامه های حوزه  قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش در شرایط فعلی سخن گفت و اظهار کرد:  در قالب طرح هر خانه یک دارالقران بارگذاری روزانه یک جزء قرآن کریم به صورت فایل صوتی به همراه شرح و تفسیر یکی از آیات شاخص قرآن انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق طرح حفظ قرآن کریم، جزء سی ام با شعار هر روز یک صفحه قرآن با یادگیری در فضای مجازی  همراه است گفت: اجرای پویش مردمی کمک به دانش آموزان بی بضاعت در استان به مرکزیت مراکز دارالقرآن از دیگر برنامه هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه نخست کشوری آموزش و پرورش استان در اقامه نماز در مدارس خبر داد و افزود: خوشبختانه در سطح استان نیز به عنوان دستگاه برتر معرفی شده است.

وی بسته تحولی سواد و زندگی در حوزه سوادآموزی را از جمله برنامه های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان برشمرد و گفت: در حال حاضر 19 مرکز یادگیری محلی در سطح استان فعال هستند که به دو مقوله علم و مهارت آموزی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای تبلت توسط معلمان به دانش آموزان کم برخوردار همدان

اهدای تبلت توسط معلمان به دانش آموزان کم برخوردار همدان