مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-09اقتصادي

استان مرکزی در کمک به آسیب دیدگان بیماران کرونا خوش درخشید


اراک-- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای کمک به آسیب دیدگان بیماران کرونا در استان مرکزی خوش درخشید و جای تقدر دارد.

- اراک-- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای کمک به آسیب دیدگان بیماران کرونا در استان مرکزی خوش درخشید و جای تقدر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخوش درخشید.

وی افزود: بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان هم حدود یک ماه گذشته در منطقه گردشگری تالاب میقان اراک مشاهده شد که با اقدامات و تدابیر به موقع توسط نهادهای مرتبط تاکنون به خوبی کنترل شده و این بیماری خوشبختانه به مرغداری های صنعتی و سنتی استان تاکنون سرایت نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه مراقبت های ویژه در راستای مقابله با این بیماری جدی گرفته شود بیان کرد: کوچک ترین سهل انگاری در این راستا می تواند خسارات سنگین را در شرایط کنونی بر پیکر اقتصاد وارد کند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی در استان برای تحقق جهش تولید وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از فاکتورهای مهم اقتصاد تولید ملی است که سالهاست مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و در این راستا همه باید تلاش کنیم تا گره ها و گلو گلوگاه های بسته شده در مسیر تولید و توسعه اقتصاد باز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی در کمک به آسیب دیدگان بیماران کرونا خوش درخشید

استان مرکزی در کمک به آسیب دیدگان بیماران کرونا خوش درخشید