مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-09اقتصادي

اعتبارات پژوهشی استان 1.5 میلیارد تومان است


دبیر کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان اصفهان گفت: اعتبارات پژوهشی امسال یک درصد هزینه های جاری منهای فصل اول و ششم است که در نهایت اعتبارات منابع پژوهشی استان تقریبا یک و نیم میلیارد تومان می شود.

- ایسنا/اصفهان دبیر کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان اصفهان گفت: اعتبارات پژوهشی امسال یک درصد هزینه های جاری منهای فصل اول و ششم است که در نهایت اعتبارات منابع پژوهشی استان تقریبا یک و نیم میلیارد تومان می شود.

نعمت الله اکبری، امروز (چهارشنبه-19 آذر) در حاشیه جلسه هفته پژوهش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری یکی از کارگروه های چهارگانه شورای برنامه ریزی است که جلسه امروز دومین جلسه کارگروه بود.

وی افزود: امروز به این دلیل جلسه هفته پژوهش را تشکیل دادیم تا هم بتوانیم موضوعاتی که قرار است در سال 1399 به انجام برسد را بررسی و در قالب طرح های پژوهشی کاربردی به تصویب برسانیم.

همچنین برنامه هفته پژوهش را داشتیم که باید در کارگروه مصوب می شد و رویکردی که برای سال 1400 داریم در حوزه کارگروه آموزش، فناوری و پژوهش است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان به میزان اعتبارات پژوهشی اشاره کرد و گفت: اعتبارات پژوهشی امسال یک درصدِ هزینه های جاری منهای فصل اول و ششم است که در نتیجه اعتبارات منابع پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات پژوهشی استان 1.5 میلیارد تومان است

اعتبارات پژوهشی استان 1.5 میلیارد تومان است