مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-09پزشكي

یزد مقصد ایمن گردشگری می شود


یزد براساس تفاهم نامه ای سه جانبه مابین اداره کل میراث فرهنگی، جامعه هتلداران و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، با اجرای اولین شیوه نامه فنی و تخصصی گردشگری به مقصدی ایمن برای این صنعت تبدیل می شود.

- سیدمصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد امروز چهارشنبه نوزدهم آذرماه در نشستی که به همین منظور با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد، رییس جامعه هتلداران استان و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران میراث شهرستان های استان داشت، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه ی جامعه فعالان گردشگری در خصوص کنترل شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: نوسانات مروبط به رعایت پروتکل‎ ها و شیوه نامه ها در برهه ای از زمان منجر به توقف فعالیت صنعت گردشگری شد.

وی به ضرورت ارتقای آموزش و نظارت بر فعالیت این صنعت در یزد تاکید کرد و افزود: از این طریق می توانیم یزد را با کمترین درگیری در حوزه کرونا به عنوان مقصد ایمن معرفی و فرآیند درستی در جهت از سرگیری فعالیت های این صنعت را داشته باشیم.

وی به تداوم بیماری کرونا در کشور و استان اشاره کرد و گفت: ناچاراً هنوز هتل ها به خصوص در یزد به علت تداوم فعالیت این صنعت و وجود مسافران تجاری پذیرش دارند و اقامت در آن ها انجام می‎شود اما آنچه مورد تاکید مسئولان ارشد استان نیز خصوصاً در ستاد استانی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد مقصد ایمن گردشگری می شود

یزد مقصد ایمن گردشگری می شود