مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-09سياسي

آغاز همکاری پژوهشکده گیاهان دارویی و پژوهشگاه رویان


تفاهم نامه همکاری مشترک بین روسای پژوهشگاه رویان و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی و به میزبانی پژوهشکده گیاهان دارویی منعقد گردید.

- تفاهم نامه همکاری مشترک بین روسای پژوهشگاه رویان و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی و به میزبانی پژوهشکده گیاهان دارویی منعقد گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری های مشترک بین دکتر عبدالحسین شاهوردی و دکتر رضا غفارزادگان امروز 19 آذرماه امضا شد.

دکتر غفارزادگان، سرپرست پژوهشکده گیاهان دارویی گفت: استفاده از توانمندی های پژوهشی، آموزشی، آزمایشگاهی، تجاریسازی و خدمات تخصصی در راستای عملیاتی نمودن مفاد تفاهم نامه در خصوص اجرای پروژه های مشترک از اهم موضوعات این تفاهم نامه می باشد.

پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی محورهای همکاری مشترک این تفاهم نامه را شناسایی توانمندی ها، ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه پروژه های پژوهشی در حوزه های فعالیت طرفین، تجاریسازی پروژه های تحقیقاتی و همکاری در برگزاری همایش های علمی و کارگاههای آموزشی و همچنین انتشار مقاله، کتاب و نرم افزارهای علمی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی، این تفاهم نامه که از تاریخ انعقاد به مدت دو سال اعتبار دارد که در صورت نیاز و تمایل طرفین قابل تمدید می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری پژوهشکده گیاهان دارویی و پژوهشگاه رویان

آغاز همکاری پژوهشکده گیاهان دارویی و پژوهشگاه رویان