مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-09سياسي

طرح فاضلاب شهر سمنان ظرف سه آینده تکمیل می شود


استاندار سمنان بر ضرورت کمیل طرح فاضلاب شهری سمنان در زمان تعیین شده تاکید کرد و گفت: قرارداد طرح فاضلاب شهر سمنان که بین شرکت آب و فاضلاب استان و شهرداری سمنان منعقد شده باید دارای ضمانت اجرا باشد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت کمیل طرح فاضلاب شهری سمنان در زمان تعیین شده تاکید کرد و گفت: قرارداد طرح فاضلاب شهر سمنان که بین شرکت آب و فاضلاب استان و شهرداری سمنان منعقد شده باید دارای ضمانت اجرا باشد.

علیرضا آشناگر 19آذرماه در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: برای اجرای طرح فاضلاب شهر سمنان زمان بندی های لازم تعبیه و با برنامه ریزی اصولی این طرح در زمان تعیین شده به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: انعقاد قرارداد جدید اجرای طرح فاضلاب شهر سمنان باید دارای ضمانت اجرا باشد تا مشکلات سال های گذشته دوباره تکرار نشود.

استاندار سمنان ادامه داد: در قرارداد جدید ، شهرداری سمنان به عنوان طرف حساب شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ، مکلف به انجام تعهدات خود در زمان تعیین شده است.

همچنین طاهریان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به اجرای مناسب طرح های فاضلاب در این استان گفت: متوسط اجرای طرح فاضلاب شهری در کشور دست کم 25 درصد است که این رقم در استان سمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاضلاب شهر سمنان ظرف سه آینده تکمیل می شود

طرح فاضلاب شهر سمنان ظرف سه آینده تکمیل می شود