مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-09اقتصادي

فعالیت صنایع آرد زنجان با 30 درصد ظرفیت


ظرفیت صنایع آرد استان روزانه حدود 2 هزار تن است که در حال حاضر حدوداً با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت می کنند.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی زنجان گفت: ظرفیت صنایع آرد استان روزانه حدود 2 هزار تن است که در حال حاضر حدوداً با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت می کنند.

علی یگانه فرد ظهر امروز (19 آذرماه) در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به تدوین نقشه راه صادرات استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین بار است این طرح اجرا می شود، امیدواریم برای سنوات بعد برنامه کامل و بدون نقصی تدوین شود.

وی با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن نقشه راه صادرات استان، یادآور شد: این موضوع یکی از تاکیدات مقامات عالی رتبه استان نیز است.

این مسئول با ارائه گزارشی از تولید آرد در استان از محل عبور موقت گندم در استان، ادامه داد: این گزارش در راستای نقشه راه صادرات استان است که اگر محقق شود، بیش از یکصد میلیون دلار بر ظرفیت صادراتی استان افزوده خواهد شد که هم در بحث اشتغال و هم گردش مالی تاثیر مستقیم دارد.

یگانه فرد با بیان اینکه طی 28 سال اخیر و در اجرای قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی به طور میانگین سالانه حدود 11 میلیون تن گندم در کشور تولید شده است، اظهار کرد: ارزش کل تولید زنجیره گندم آرد و نان در کشور 600 هزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت صنایع آرد زنجان با 30 درصد ظرفیت

فعالیت صنایع آرد زنجان با 30 درصد ظرفیت