مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-09سياسي

بررسی و ارزیابی 90 ایده در حوزه علوم شناختی


محققان برای مشارکت در پانزدهمین فراخوان جدید ستاد توسعه علوم شناختی بیش از 90 ایده پژوهشی ارایه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، بدنبال اعلام پانزدهمین فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، اساتید، محققان و پژوهشگران از 46 مرکز علمی و آموزشی سراسر کشور ، بیش از 90 ایده پژوهشی برای مشارکت دراجرای طرح های تحقیقاتی درحوزه های دانش علوم شناختی ارایه کردند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با هدف گسترش فعالیت های پژوهشی، شکل گیری هسته های تحقیقاتی، ارتقا و توانبخشی شناختی، پرورش کارکرد های اجرایی و نیز علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی در پاییز امسال پانزدهمین فراخوان طرح های پژوهشی را برگزار کرد.

این فراخوان در چهار حوزه مختلف شامل حوزه علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی، پرورش کارکرد های اجرایی، ارتقا و توانبخشی شناختی و نیز طرح های دسته (ج) ترکیب پایان نامه ها برگزار شد.

داوری این تعداد از ایده های پژوهشی از هم اکنون آغاز شده و تلاش می شود نتایج اولیه این بررسی در نیمه دوم ماه آینده در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در حوزه ارتقا و توانبخشی شناختی ، حمایت از طرح ‎های پژوهشی را با تمرکز بر ارتقا و توانبخشی شناختی در رده سنی بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و ارزیابی 90 ایده در حوزه علوم شناختی

بررسی و ارزیابی 90 ایده در حوزه علوم شناختی