مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-09بين الملل

اذعان سفیر پیشین رژیم صهیونیستی به روابط سرد با قاهره


سفیر پیشین رژیم صهیونیستی با اذعان به روابط سرد با قاهره گفت که بیش از 10 سال است که این رژیم در قاهره سفارتخانه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسحاق لیوانون سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در قاهره گفت که با وجود گذشت بیش از چهار دهه از امضای توافق صلح بین این رژیم و قاهره اما روابط دو طرف همچنان سرد است.

لیوانون با انتشار مقاله ای در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت افزود که بیش از 10 سال است که اسراییل در قاهره سفارتخانه ندارد و امیره اورون سفیر این رژیم در قاهره در محل سکونت خود نشست ها را برگزار می کند و حتی از برگزاری نشست با نخبگان سیاسی، اقتصادی و هنری در مصر به دلیل ترس از واکنش های مردمی آن، ممنوع است.

لیوانون که طی سال های 2009- 2011 در قاهره سفیر رژیم صهیونیستی بوده است، نوشت که دیدارهای رسمی مقامات اسراییل با حسنی مبارک رییس جمهور اسبق مصر با نگرانی شدید قاهره برگزار می شد و قاهره درخواست کرده بود که این دیدارها بدون برافراشته شدن پرچم اسراییل برگزار شود و تنها به برافراشتن پرچم اسراییل در حین فرود یا برخاستن هواپیمای مقامات این رژیم در فرودگاه اکتفا شود.

او افزود: چیز پنهانی نیست که روابط اسراییل و مصر در چند سال اخیر شاهد ضعف شدید است و اسراییل از سال 2011 نتوانسته ساختمانی به عنوان سفارت خود در مصر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان سفیر پیشین رژیم صهیونیستی به روابط سرد با قاهره

اذعان سفیر پیشین رژیم صهیونیستی به روابط سرد با قاهره