مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-09اقتصادي

جایزه شهرداری به تهرانی ها برای تفکیک پسماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صدرالدین علیپور مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران، درباره اجرای طرح کاپ و تاثیر آن بر میزان تفکیک زباله های خشک در مبدا گفت: - مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران ازجایزه شهرداری به تهرانی ها برای تفکیک پسماند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صدرالدین علیپور مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران، درباره اجرای طرح کاپ و تاثیر آن بر میزان تفکیک زباله های خشک در مبدا گفت: طرح جداسازی زباله های تر و خشک از مبادی تولید از قبیل منازل مسکونی، مراکز تجاری و ادارات، مدارس چند سالی است که در مناطق 22 گانه اجرا می شود، اما در ادامه اجرای طرح کاپ (کاهش پسماند)، پروژه شنبه های بدون پسماند با هدف تسهیل در تعامل شهروندان با مدیریت شهری، چند ماهی است که در مناطق اجرا می شود.

وی با اشاره به شرایط کنونی و محدودیت افراد برای حضور در مراکز عمومی و مواجهه مستقیم با یکدیگر خاطرنشان کرد: ‏شهروندان می توانند در طول هفته پسماند های خشک را جداسازی کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی به غرفه های بازیافت یا ‏خودرو های ملودی دار تحویل دهند.

همچنین می توانند پسماند های خود را در طول هفته جمع آوری و روز های شنبه بین ساعت 7 تا 9 ‏صبح جلوی درب منزل گذاشته تا به خودرو های ملودی دار تحویل دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه شهرداری به تهرانی ها برای تفکیک پسماند

جایزه شهرداری به تهرانی ها برای تفکیک پسماند