مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-09سياسي

کمال واقعی «خانه امن» چه کسی است؟


«کمال» شخصیت اصلی سریال «خانه امن» است که نامش برگرفته از نام شهید علی کمال است؛ شهیدی که پیش از این شخصیت کمال در فیلم «ماجرای نیمروز» با بازی هادی حجازی فر هم با الهام از او شکل گرفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، شخصیت اصلی سریال خانه امن با بازی حمیدرضا پگاه کمال نام دارد که مأموری است که سرتیم پرونده های امنیتی است.

نام کمال برای این بازیگر تصادفی انتخاب نشده است و همچنین در سریال خانه امن تصویر شهیدی در اتاق عملیات را می بینیم که این تصویر متعلق است به شهید علی کمالی (معروف به کمال) یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) که در راه امنیت کشور به شهادت رسید.

شهید کمال یکی از شهدای امنیت است.

او در دهه 60 و در اوج روزهایی که گروهک منافقین با عملیات خرابکارانه سعی در نا امن کردن فضای کشور داشتند، حضوری چشمگیر در طراحی و اجرای عملیات ها علیه این گروهک معاند داشت؛ عملیات هایی که در نهایت منجر به شناسایی و متلاشی شدن بسیاری از خانه های تیمی منافقین و در نهایت برقراری امنیت شد.

شناسایی محل استقرار موسی خیابانی یکی از سرکردگان منافقین و به هلاکت رساندن او از جمله عملیات مهمی است که شهید کمال در طراحی و اجرای آن حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمال واقعی «خانه امن» چه کسی است؟

کمال واقعی «خانه امن» چه کسی است؟