مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-09سياسي

طلایی: اقای حناچی کدام ملک را از من پس گرفتید؛ لطفا سندش را منتشر کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی طلایی نائب رییس سابق شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات اخیر شهردار تهران، اظهار کرد: جناب آقای حناچی، - عضو سابق شورای شهر در واکنش به اظهارات شهردار تهران گفت: اقای حناچی با سند و مدرک بگوید کدام ملک را ازمن پس گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی طلایی نائب رییس سابق شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات اخیر شهردار تهران، اظهار کرد: جناب آقای حناچی، شهردار محترم تهران در مصاحبه امروز خود مطالبی را بیان کردند که ضروری است نکاتی را به ایشان یادآور شوم.

ایشان به صراحت بیان کردند که ملکی یا املاکی را از من بازپس گرفته اند.

این ادعای دروغ، متضمن مقدماتی است، یعنی ملکی متعلق به شهرداری در اختیار بوده و من از پس دادن آن خودداری کرده ام، سپس مجموعه تحت امر ایشان می بایست اقدام به صدور اخطار می کرد و نهایتاً در طی روندی، ملک مزبور بازپس گرفته می شد.

وی ادامه داد: حال از شهردار راستگو و توانمند تهران میخواهم که ضمن انتشار این مکاتبات و صورت جلسات، زمینه سیه رو شدن شخص یا اشخاصی که ملک شهرداری را بازپس نمی دادند فراهم کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آقای شهردار در مصاحبه خود اشاره کردند که املاکی از شهرداری به نام افرادی واگذار شده و سند به ثبت رسیده و ایشان نمی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلایی: اقای حناچی کدام ملک را از من پس گرفتید؛ لطفا سندش را منتشر کنید

طلایی: اقای حناچی کدام ملک را از من پس گرفتید؛ لطفا سندش را منتشر کنید