مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-09دانش

برگزاری 210 عنوان کرسی ترویجی توسط اساتید بسیجی در آذرماه


جانشین رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با اشاره دریافت مجوز انتشار برای فصلنامه مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی گفت: 210 عنوان کرسی ترویجی توسط اساتید بسیجی در آذرماه برگزار می شود.

- سید عظیم حسینی جانشین رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار  دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت های علمی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت : با همکاری معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بسیج اساتید 210 عنوان موضوع به صورت کرسی ترویجی و با مشارکت 600 استاد بسیجی در آذرماه برگزار می شود.

 حسینی افزود: پیش بینی ما این است که با استقبالی که از سوی اساتید بسیجی به عمل آمده  بتوانیم در هر ماه حدود 300 کرسی با عناوین جدید و مبتنی بر نیاز جامعه برگزار نماییم.

جانشین بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اساتیدی که علاقه مند به برگزاری کرسی ترویجی یا نقد و نظریه هستند موضوعات و عناوین خود را تا پایان آذر ماه به کانون های بسیج اساتید واحد ارسال تا اقدامات لازم برای برگزاری کرسی به عمل آید.

حسینی در پایان گفت: با پیگیری به عمل آمده در چند ماه  گذشته فصلنامه مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی وابسته به بسیج اساتید مجوز انتشار گرفت و اساتید می توانند مقالات و تحقیقات مرتبط را به آدرس سایت فصلنامه ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 210 عنوان کرسی ترویجی توسط اساتید بسیجی در آذرماه

برگزاری 210 عنوان کرسی ترویجی توسط اساتید بسیجی در آذرماه