مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-09بين الملل

واکسن های جهانی چین؛ تغییر دهنده بازی


روزنامه «ورکرز ورلد» (Workers World) در گزارشی با عنوان «واکسن های جهانی چین؛ تغییر دهنده بازی»، نوشت آمریکا کمتر از 5 درصد از جمعیت جهان را داراست و نگرانی ناچیزی درباره سرنوشت 95 درصد دیگر مردم جهان که با پاندمی کرونا مواجه هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رادیو بین الملل چین (CRI)، این در حالیست که آمار تلفات کرونا در این کشور به رکوردهای حیرت انگیزی رسیده و همچنان رو به افزایش است و انتظار می رود تا فوریه سال آتی میلادی (2021)، تعداد تلفات ناشی از ابتلا به کووید-19 در آمریکا به 500 هزار نفر برسد.

دولت ترامپ به صراحت تاکید کرده است که تا زمانی که نیازهای مردم آمریکا به واکسن کرونا را تامین نکند، به باقی جهان واکسن نمی دهد.

این در حالیست که ویروس کرونا در چین تحت کنترل در آمده است و مهار کووید-19 توسط مقامات چین، این کشور را در جایگاهی قرار داده است که بتواند به نیروی تامین کننده تجهیزات پزشکی و تجهیزات محافظت شخصی مورد نیاز جهان تبدیل شود؛ چین به عنوان کشوری ظاهر شده است که این قابلیت و تمایل را دارد که صدها میلیون دوز واکسن نجات دهنده و مهار کننده کرونا را در سطح جهان توزیع کند.

سران پکن به کشورهای آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین وعده داده اند که در اولویت دسترسی به واکسن های موفقیت آمیز ضد کرونای چین قرار خواهند گرفت؛ تعهد چین این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن های جهانی چین؛ تغییر دهنده بازی

واکسن های جهانی چین؛ تغییر دهنده بازی