مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:302020-12-09سياسي

آب باریکه فرهنگ و ارقام نجومی صدا وسیما در بودجه 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ هفته گذشته بود که بودجه 1400 در فرآیندی کم نظیر از سوی معاون پارلمانی رییس جمهور به نایب رییس مجلس تقدیم شد.

- عرصه فرهنگ در این سال ها جزو اولین حوزه هایی بوده که دولت برای جبران کسری بودجه کشور بودجه آن را کاهش داده است.

حسین علیشاپور مدرس و خواننده موسیقی ایرانی درباره نگاه متولیان بودجه ریزی به بخش فرهنگ در گفتگو با مهر می ‎گوید: متاسفانه به اعتقاد من نظرگاه بودجه ریزان کشور گویی در نقطه ای قرار دارد که مسائل مهمی، چون سینما، تئاتر، هنر های تجسمی و موسیقی آنچنان برای دوستان دارای اهمیت نیست و یا اگر هم هست آنقدر جدی نیست که بخواهند روی نحوه بودجه بندی آن ها برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

شرایطی که در اغلب موارد ماجرای بودجه را در همان شیوه سنتی بودجه بندی قرار داده و گویی هم قرار نیست اتفاق جدیدی در این حوزه بیفتد.

از طرف دیگر غیر شفاف بودن نحوه هزینه کرد بودجه درسازمان ها و موسسات فرهنگی متعددی که در کشور وجود دارند، واضح نبودن خروجی آن ها و حتی جشنواره های مختلفی و پر تعدادی است که در طول سال در کشور برگزار می شود.

علی مغازه ای پژوهشگرو دبیر هنری فستیوال موسیقی نواحی آینه دار در همین باره می گوید: من بر این باورم اگر چه ارتقا و افزایش میزان بودجه می تواند تاثیر بسیار مهمی در جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب باریکه فرهنگ و ارقام نجومی صدا وسیما در بودجه 1400

آب باریکه فرهنگ و ارقام نجومی صدا وسیما در بودجه 1400