مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-09سياسي

760 یتیم در سطح استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از تحت پوشش قرار داشتن 759 یتیم در سطح استان خبر داد و گفت: طرح محسنین و ایتام به کمک این افراد می آید.

- سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از تحت پوشش قرار داشتن 759 یتیم در سطح استان خبر داد و گفت: طرح محسنین و ایتام به کمک این افراد می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد ظهر چهارشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان با مدیران دستگاه های اجرایی با موضوع طرح اکرام ایتام به میزبانی استانداری با بیان اینکه طرح ایران همدل یکی از بهترین طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با ویژگی هایی خاص و هدفمند و با رویکرد توانمند سازی ایتام و محسنین برای استان اجرا می شود، ابراز کرد: در حال حاضر 759 یتیم در سطح استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی با باین اینکه در مقوله محسنین نیز فرزندان نیازمند غیر یتیم دو هزار و 400 نفر در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد قرار داشته و یک هزار و 800 نفر نیز در نوبت حمایت قرار دارند، ابراز کرد: 55 درصد از جامعه آماری محسنین استان را دختران و مابقی را پسران تشکیل می دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه چهار هزار و 200 نفر حامی در استان در قالب و شکل های مختلف از ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

760 یتیم در سطح استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

760 یتیم در سطح استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند