مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-09سياسي

ضرورت تقویت تشکل های گردشگری در استان سمنان


رییس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان بر تقویت تشکل ها تاکید کرد و گفت: تشکل های گردشگری و صنایع دستی می توانند نقش مهمی در اشتغال زایی داشته باشند.

- ایسنا/سمنان رییس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان بر تقویت تشکل ها تاکید کرد و گفت: تشکل های گردشگری و صنایع دستی می توانند نقش مهمی در اشتغال زایی داشته باشند.

علی اصغر جمعه ای روز چهارشنبه 19 آذر ماه 1399 در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان اظهار کرد: تشکل های تخصصی منسجم می توانند در پیشبرد اهداف نقش مهمی داشته باشند.

او با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان سمنان حامی اداره کل میراث فرهنگی استان و تشکل های زیر نظر این اداره است، افزود: تقویت تشکل ها زمینه ساز مطالبه‎گری و هم افزایی در حل اختلافات است.

جمعه ای گفت: اعضای تشکل ها می توانند از خدمات اتاق بازرگانی نیز استفاده کنند و عضویت تشکل در اتاق بازرگانی در حمایت از افراد و طرح ها موثر است.

او با ابراز رضایت از مرمت و بهسازی خانه های تاریخی در استان گفت: این خانه ها به اعتبار شهری می افزایند و زمینه ساز جذب هر چه بیشتر گردشگران هستند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی استان سمنان نیز گفت: راه اندازی و تقویت تشکل ها از برنامه های اصلی این اداره کل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت تشکل های گردشگری در استان سمنان

ضرورت تقویت تشکل های گردشگری در استان سمنان